Dni Lesnej pedagogiky v Antonstále

22.10.2022

Antonstál je poľovnícky kaštiel, ktorý nájdete hlboko v horách za mestom Nemšová. Je to úžasné miesto, kde môžete prežiť pravú školu v prírode. My sme túto príležitosť využili tretí októbrový týždeň. Počasie bolo krásne, jesenná príroda sa ukázala v plnej kráse a my sme si užili dni Lesnej pedagogiky. 


" Strašne som sa bála, keď sme išli na cestu odvahy so svetlom života. Nakoniec to ale nebolo také hrozné, ako som si predstavovala. Svetlušky nám ukazovali cestu" Barborka S.


" Mne sa páčila opekačka. Opekal som si tri chlebíky, nedal som si pozor a všetky tri som spálil na uhlíky" Jakub K.

"Prvú noc sme nevedeli zaspať. Hrali sme Alias Párty. Zaspali sme až nad ránom." Jakub Brožek.

Kaštiel má krásny areál, v ktorom je množstvo múdrych náučných tabúľ, krásne tematické lavičky a aj veľká voliera s diviakmi. Našou obľúbenkyňou sa stala Diviačka Zuzka. Chutili jej jabĺčka a gaštany. Museli sme si ale dávať pozor na ruky, nebolo isté, či by jej nechutili tiež. 

"Večer bolo na oblohe veľa hviezd. Chodili sme sa s nimi rozprávať. " Lucka P. 

Blog žiakov ZŠ A. Bagara
Všetky práva vyhradené 2022
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky